OpenScape Business, küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) için tasarlanmış en esnek, birleşik ve geleceğe uyumlu Tümleşik İletişim ve Birlikte Çalışma (UCC) çözümdür. Bağımsız ve Çok Noktalı ortamlar için UCC Ses, Presence, Konferans, İletişim Merkezi, Mesajlaşma, IM, Mobilite, Faks, OpenScape Web Konferans uygulamaları tek platformda çalışır.
OpenScape Business, Hibrit yapıyı destekler ve Full IP ile bu yapıyı tek platformda toplar ve Tümleşik İletişim ve Birlikte Çalışma (UCC) için kolay bir yol sağlar. Küçük ve Orta ölçekli işletmelerin tüm taleplerine tek bir çözümde yanıt vermektedir. Web tabanlı iletişimler , ses ve faks mesajı kutuları, bildirim hizmetleri, Mobilite, Çok Kanallı Contact Center Durum Yönetimini bağımsız bir sistem olarak, tek noktada 500, network sistemde 1000 aboneye kadar desteklemektedir.
Çeşitli UC donanım / yazılım çözümleri mevcuttur.
OpenScape Business X3, X5 yada X8 kadar IP ile 500 abone destekler. Dijital (UP0E), ISDN (BRI), analog (a / b), DECT Sistem ve IP erişim ile "All-In-One" UC Çözümleri vardır. DECT Entegrasyonu, SIP Trunk, BRI ve PRI altyapının tamamı tek sistem üzerinde toplanabilir ve uygulanabilir.
UC özellikleri veya UC kullanıcılarının sayısını artırmak ya kullanılmaktadır.
OpenScape Business UC Booster Kart: OpenScape Busness X3, X5 ve X8 için Plug-In modülüdür. Bu modül 150’ye kadar UC kullanıcıları için UC Suite çözümü için gereklidir.
OpenScape Business UC Yükseltici Sunucu: 150'nin üzerinde UC kullanıcısı olması halinde OpenScape Business X3/X5/X8 için gereklidir. Sunucu tabanlı bir çözüm olan UC Booster Server ayrıca sanal yapıda çalışabilmektedir.
OpenScape Business S 500 IP abone ve IP (SIP) bağlantısı destekleyen sunucu tabanlı "All-In-One" UC çözümüdür. Linux (Novell SLES) işletim sistemi için tasarlanmıştır ve bir fiziksel ya da VMware vSphere sanal makinelerde çalıştırılabilir. OpenScape Business S ISDN veya analog Trunklar veya TDM / analog aboneler için OpenScape Business X3, X5 ya X8’i Gateway olarak kullanabilmektedir.
OpenScape Business modern ve yenilikçi iletişim teknolojilerine dayalı birleşik bir yazılım çözümü mimari HiPath 3000 ve OpenScape Office iyi bir şekilde birleştiriyor.
1000 kullanıcılı küçük ve orta ölçekli işletmeler için All-In-One Tümleşik İletişim çözümü
Çağrılar yapma: Örneğin; Arama yapma, hızlı arama veya ortak rehberden arama
Hat Kimliği: Arayan, Arayan numara bilgisini görme CLIP , Numara Gizleme CLIR
Görüşme sırasındaki fonksiyonlar: Hold (Bekletme), yönlendirme ve aktarma aramaları
Cevap verilemediği durumda Çağrı yönlendirme: Uygunluk kontrolü ve tanımlanan çağrı yönlendirme kuralları
Konferans: Sistem bazlı (Meet-Me-Konferans) ve Kullanıcı bazlı (telefon kontrollü) konferanslar
Kolay Kullanım: Etkinleştirilen özelliklerin görüntülenmesi, Kısa yol tuşları ile özellik kullanımı
Takım (grup) Çalışma: Birden çok aboneye tek bir numara üzerinden erişim sağlayabilme
UCD (Uniform Call Distribution): Gelen aramaların belirlenen gruba düzgün dağılımı
Acil Çağrılar: Hotline / zaman aşımı sonrasında Acil Servis hattına ulaşım sağlayabilme